loading...
سقف کاذب ، دیوارپوش ، پارکت ، کابینت ، ایران دکور
کابینت بازدید : 40 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)

 

خرید آسمان مجازی

دنیایی که امروزه ما در حال زندگی کردن در آن هستیم پر از هیاهوهایی داخلی و بیرونی است، در عصری زندگی میکنیم که اقتصاد در حال تغییرات به شدت زیادی است و این متزلزل شدن هم بر روی افراد در محیط های بیرون تاثیرگذار است و هم در داخل منزل، بنابراین باید راهی باشد که این آرامش برای اعضای خانواده و یا محیط های اداری و تجاری برگردد، ما در شرکت ما  همواره بر سلیقه مشتری اهمیت ویژه ای را لحاظ میکنیم، اینکه روحیات هر کسی را در نظر میگیریم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا با ارائه مشاوره های رایگان خود این بار فشاری و روحی را از مشتری های خود برداریم و بتوانیم بهترین زمان ممکن است، جنس درجه یک از آسمان مجازی که در حدود 70 مدل مختلف از گل های طبیعی گرفته تا اقیانوس ها و نیز مناظر بکر طبیعت و تا فصل های متعدد سال را تقدیم حضور خواهیم کرد همچنین این امکان برای شرکت فراهم است که هر نوع عکس و یا پوستری که شما مشتری محترم مد نظرتان را تقدیم حضور کنیم.

اگر بخواهیم در داخل منزل از محصولات آسمان مجازی استفاده کنیم، قطعا یکی از موارد آشپزخانه، اتاق خواب و یا سرویس های بهداشتی است، که هر کدام در ادامه به توضیحات آن خواهیم پرداخت و در مورد آن بحث خواهیم کرد. قبل از اینکه وارد بحث شویم خدمت شما سروران گرامی باید عرض کنیم که ابعاد این تایل های به صورت استاندارد 60 در 60 است ولی شرکت قادر است که ابعاد را متناسب با درخواست شما بزرگواران در اختیار قرار دهد، از ابعاد 40 در 40 گرفته تا ابعاد 60*60 – 90*90- 120*120 و 180*120 را خدمتگزاری خواهیم کرد تا بهترین محصول را برای شما به ارمغان بیاوریم.

مشاوره فروش آسمان مجازی

همانطور که در بالا اشاره شد بهترین مکان برای نصب در منازل علاوه بر آشپزخانه ها میتوانیم به سرویس های بهداشتی و نیز اتاق های خواب اشاره کنیم که نیاز به آرامش دارد، از طرفی به این جهت در آشپزخانه مهم است خارج از بحث هیاهیو شهر و بهم ریختگی روح و روان انسان در این مکان محل جمع شدن اعضاء خانواده است که دقایقی را کنار هم سپری میکنند بابت صرف غذا تا در کمال آرامش روحیه تازه کنند و به ادامه زندگی در روزهای بعدی همت بگمارند، از طرف دیگر در سرویس های بهداشتی هم توالت و هم حمام به جهت اینکه سقف ها ممکن است تکراری به نظر بیایید و بعد از یک مدت از سقف برای شما ناراحت کنند و خسته کننده به نظر رسید میتوانید با طرح های مختلف آسمان مجازی، واقعیت رویای خود را زیباتر کنید.

در شرکت ما  همه مشاوران ما در نظر دارند که طرح های زیبا و همچنین با نورپردازی را خدمت شما مشتری های محترم تقدیم کنند، در مورد نورپردازی شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که اسمان مجازی حتما نیاز به روشنایی مناسبی دارد که کف اشپزخانه و یا هر محیط دیگر را روشن کند همچنین با نگاه کردن به سقف یک آرامش به دست بیاورید، همچنین با کمی خوش سلیقگی و نورپردازی عالی هم رنگ های آفتابی و هم رنگ های مهتابی و ترکیبی خیلی راحت میتوانید به زیبایی نورپردازی انجام دهید، این نورپردازی قادر است هم از سمت شرکت نصب شود و هم اینکه ما قادر هستیم با مشاوره به شما، خودتان اقدام به نصب آن نمایید.

ویژگی های آسمان مجازی

قابلیت های اسمان مجازی را متیوانیم به گزینه های زیر تقسیم بندی کنیم.

تنوع تعداد محصول در این زمینه نزدیک به 50 رنگ و طرح مختلف

دارای ابعاد مختلف مناسب با توجه به سقف های مد نظر

قابلیت نصب در تمامی مکان ها اعم از آشپزخانه و سرویس های بهداشتی تا مراکز درمانی و بهداشتی

بسیار اسان قابلیت جابه جایی و تعویض و کاملا قابل شستشو

ارسال کاملا ایمن تمامی طلق های اسمان مجازی به محل پروژه

قابلیت چاپ مستقیم روی سقف های آسمان مجازی طلق با عکس های مد نظر شما

نصب تا حدودی اسان تا جایی که اگر مشتری فنی باشد خودش نیز میتواند اقدام به نصب کند

سازه بندی آسمان مجازی

در بخش بعدی وارد مسئله فنی داستان خواهیم شد بدین خاطر که این در جا با توجه به اینکه مشتری محترم ما چه نیازی از سقف دارد ما هم اقدام به سازه بندی خواهیم کرد. خوب در این قسمت ما باید از سازه های سپری استفاده کنیم، یک بخشی مربوط به طراح شرکت است که چه طور طراحی کرده است و بخش عظیم تر آن مربوط به خواسته مشتری است که ما با توجه به سلیقه ی مشتری بتوانیم جلو برویم. اکنون ما دارای سقف نورپردازی شده هستیم سازه های سپری در ابعاد شاخه های 2 متر و 80 سانت است که اندازه گیری شده است و باید این سازه را در جای خود قرار دهیم.

اکنون با توجه به اینکه نصب سازه ها کار اسانی نیست باید توسط نصاب صورت بگیرد به جهت اینکه هر سقفی با توجه به بتن بودن و یا بلوک بودن نیاز است که از ابزار خاص خود برای نصب آن استفاده شود. سازه ها را نصاب نصب کرده است و اکنون نیاز است که وارد مرحله بعد یعنی جا انداختن تایل ها اسمان مجازی شویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 1,110
  • بازدید کلی : 7,105