loading...
سقف کاذب ، دیوارپوش ، پارکت ، کابینت ، ایران دکور
کابینت بازدید : 79 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (1)


لیست قیمت cnc سال 1399 
اگر بخواهیم نسل جدیدی از سقف های کاذب را خدمت شما مشتریان محترم شرکت آذران دکور معرفی کنیم، حتما به سراغ سقف های سی ان سی cnc خواهیم رفت. یک نسل جدید از سقف که کاملا پوشش بسیار مناسب دارد و همراه با طلق های دوغی سفید مات یا سفید براق روی سقف کار می شود و سپس تایل های 60 در 60 قرار داده میشود. 

فرایند تولید این محصول شرکت آذران به صورت کاملا اتوماتیک بوده است بدین شکل که توسط دستگاه برش cnc یا computer numerical control  این تایل با دقت میلیمتری در زیر دستگاه برش، به صورت های که طراحان شرکت به دستگاه میدهند و به نحوه دل خواه، خارج خواهد شد. 

محبوببت سقف کاذب cnc 
زمانی این سقف محبوبیت خود را در میان مشتریان باز کرد که در حدود 50 نوع طرح های مختلف از جمله: گل بوته، اسلیمی، مناظر و گل مرغ است که همگی با توجه به نظرات شما عزیزان ساخته خواهد شد و تعداد 50 عدد هم طراحی شده و تولید و در خدمت شما عزیزان هسیتم. زمانی این سقف کاذب بیشتر محبوب شد که در تمامی مکان ها عمومی و نیز منازل قابل استفاده است و چون نصب راحتی دارد بنابراین عزیزانی که مایل هستند سقف خود را به آرایه های ساختمانی، تزئین کنند از سقف های cnc بهره خواهند برد. اما بهتر است ویژگی های سقف ها را خدمت شما عنوان کنیم. 

خارج از بحث اینکه در نمای داخلی منزل همانند سرویس های بهداشتی و آشپزخانه و نیز حتی اتاق های خواب سقف را بسیار زیبا خواهد نمود قطعا کیلینک های بهداشتی، بیمارستان ها و هتل ها از مشتری های خوش ذوق این محصول هستند. 

مزایای سقف کاذب cnc شرکت آذران 
کاملا ضد آب و ضد رطوبت به همین جهت قابل نصب در سرویس های بهداشتی و حمام 
کاملا آنتی باکتریال بدین صورت که به هیچ عنوان میکروب روی سقف نیست بدین جهت برای کیلینک های بهداشتی مناسب است
ابعاد استاندارد از 60 در 60 تا 120 در 180 است که با توجه به طرح، طراحان شرکت خدمت شما ارائه میدهیم
حمل راحت و نگهدای بسیار اسان، چنانچه که دچار مشکل شد، قابل تعویض بسیار ساده 
نصب راحت توسط نصاب های شرکت و احیاناً خود مشتری 
قابلیت رنگ پذیری به اشکال مختلف مناسب هر سلیقه ی دلخواه مشتری 
مقاومت در برابر حرارت، رفتار این تایل ها در مقابل حرارت ریزنده است و خود خاموش شونده هستند 
دارای تنوع تعداد و طرح مختلف مناسب برای هر سلیقه ای 
اعتماد کنید، هیچ گونه حشره و موریانه ی وارد این مدل سقف ها نمیشود به جهت مواد تشکیل دهنده 
دارای استانداردهای روز ایرانی جهت مشتریان محترم 
پنهان نمودن تمامی سیم کشی ها و نیز لوله های تاسیسات در زیرسازی سقف های کاذب 
لیست قیمت cnc 
همانطور که در بخش دیوارپوش های pvc خدمت شما دوستان عزیز عرض شد، عمده مواد تشکیل دهنده این مدل از سقف ها و پانل ها از موارد درجه یک پتروشیمی های داخلی می باشد، به نحوه ی که مواد pvc قالب عمده تشکیل دهنده مواد سقف های کاذب cncهستند اکنون در مورد سقف های و لیست قیمت تایل ها باید صحبت داشته باشیم. با توجه به نوسانات بازار و نوسانات مواد اولیه پتروشیمی متاسفانه کارخانه آذران قادر نیست لیست قیمت را خدمت شما در روی سایت قرار دهد، به جهت اینکه هر ماه لیست های قیمت تغییر میکند و ما تنها شرکتی هستیم که با کاهش دلار هم قیمت ها را کاهش میدهیم. 

نصب سقف کاذب cnc 
نصب این مدل های از سقف های کاذب در بخش ها و مقاله های قبلی خدمت شما عزیزان گفته شده است ولی اینجا هم خدمت شما عرض می شود تا سروران گرامی شرکت آذران دکور از اهمیت نصب هم برخودار شوند. در این چند سال اخیر همواره به مشتری های خودمان عرض کرده ام که چنانچه که فنی هستید و میتوانید، خودتان اقدام به نصب نمایید و از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند شوید چنانچه که مایل باشید شرکت ما در خدمت گزاری حاضر است و اگر امر کنید خدمت می رسیم بابت نصب. 

شما قدم ابتدایی را برداشته اید اکنون، به جهت اینکه جنس سقف را خریدار نموده اید. بنابراین برای آراستگی بیشتر باید نصب شود. در ابتدا امر به مراحل نصب توجه نمایید.

1-در ابتدا باید سقف شما کاملا یک دست و بدون ناهمواری باشد، حتما مطمن شوید سقف صاف است اگر که نبود، حتما با چوب های روسی و پروفیل ها اقدام به زیرسازی نمایید. 

2-حتما مطمئن شوید که تاسیسات و لوله کشی ها سقف و یا سیم های برق که موجود در سقف است مزاحم زیر سازی یا نورپردازی شما نشود، حتما به جهت اینکه نور شما مناسب باشد سیم ها و تاسیسات را مهار کنید. 

3-حالا سقف مورد نظر اماده است، بنابراین اقدام به نصب، اتصالات خواهید نمود، از طریق سپری ها و پروفیل هایی که شرکت آذران دکور در اختیار شما قرار میدهد، حالا سقف را به شکل مربع و یا با توجه به ابعاد آن با پروفیل ها به هم متصل کنید. 

4-اکنون زمان آن رسیده است که در ابتدا طلغ های پلکسی را در ابتدا نصب کنید تا نورپردازی که از بالا در ابتدا به طلغ های دوغی برخورد کند، چون تایل های cnc اساسا توسط دستگاه برش داده می شود تو خالی است و از زیر سقف قابل مشاهده است برای اینکه سقف را زیباتر جلوه دهیم حتما در ابتدا طلغ دوغی می زنیم

5-اکنون که طلغ را نصب کرده اید حالا نوبت نصب تایلهای cncاست، در جای مشخص شده که از قبل زیرسازی نموده اید و پروفیل ها را متصل نموده اید حالا طلغ را قرار میدهید و نمایی کار را به زیباترین شکل به اتمام می رسانید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 1,109
  • بازدید کلی : 7,104