loading...
سقف کاذب ، دیوارپوش ، پارکت ، کابینت ، ایران دکور
کابینت بازدید : 14 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)


لیست قیمت دیوارپوش ضد ضربه سال 99 
همانطور که در بخش های دیوارپوش های PVC خدمت شما عزیزان عنوان شد، از چندین سال قبل در حدود 15 سال پیش سبکی از دیوارپوش ها وارد کشور شد که در ابتدا پرسیانا نامیده می شد در طول 6 متر و عرض های 10 تا 20 سانت بود، به مرور این سبک از دیوارپوشها جا افتاد، روکش های جدید وارد بازار شد و این روکش ها جای خود را در بین مشتری های شرکت ما باز کردند.
امروزه این سبک از دیوارپوش با انواع مختلفی در بازار وجود دارد و هم در طول های 3 متر و هم در طول 6 متر به مشتری های محترم تقدیم خواهد شد، از این خانواده می توانید دیوارپوش های:
دیوارپوش های PVC 
دیوارپوش های ضد ضربه 
دیوارپوش های شیاردار 
دیوارپوش های هات استمپ
دیوارپوش های سفید براق و سفید ساده 
اکنون در این مقاله با توجه به درخواست شما مشتریان محترم شرکت ما  و نیز اینکه نسل جدیدی از دیوارپوش ها را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم به سراغ دیوارپوش های ضد ضربه رفته ایم تا در مورد این موضوع صحبت کنیم. 
استعلام دیوارپوش های ضد ضربه 
بله همانطور که اشاره شد این سبک از دیوارپوش کم کم در بین مشتریها جا باز کرد و امروزه بسیار متداول است، بنابراین برای نصب در تمامی مکان های عمومی و خصوصی استفاده خواهد شد. دیوارپوش های ضد ضربه قابلیت نصب در:
قابلیت نصب در منزل و اتاقها 
قابلیت نصب در راه پله ها 
قابلیت نصب در هتل ها و لابی ها 
قابلیت نصب  در بیمارستان ها و کیلینک های بهداشتی 
مهمترین اصلی که در این مدل از دیوارپوش در بازار متداول است نام این محصول است. دیوارپوش تو پر، دیوارپوش ضد ضربه، دیوارپوش های استخوانی که همگی حاوی یک مطلب است و آن هم اینکه: این مدل دیوارپوش بسیار مقاوم تر از دیوارپوش های PVC هستند. 

چرا دیوارپوش های ضد ضربه 
انتخاب درست و به جای سبک و مدل دیوارپوش انتخاب شایسته شما مشتریان محترم است، دیوارپوش های ضد ضربه باعث ایجاد جلوه و نمای بصری بسیار زیبا در محیط منزل خواهد شد. استفاده از این دیوارپوش نه تنها منزل را زیباتر خواهد کرد بلکه در محیط های اداری و تجاری نیز به شیک بودن دیوارها نمای زیباتری خواهد بخشید. 

پیشنهاد شرکت ما  به عزیزان انبوه ساز و یا ساختمان ساز است زمانی که دیوار به زمان نازک کاری رسید و قرار است که گچ کنید و سپس نقاشی کنید، برای اینکه هزینه متداول تر و نسبت به هزینه ی که انجام میدهید حتما از یکی از محصولات دیوار پوش شرکت ما  استفاده کنید. در این بین کارشناسان و معماری های خوب کشور در کنار شما هستند تا خارج از بحث انتخاب رنگ در ست کردن فضای داخلی منازل حتما شما را از لیست قیمت و آخرین قیمت های PVC اشنا کنند. 

ویژگی های دیوارپوش های ضد ضربه 
قبل از اینکه وارد مزایای سبک دیوارپوش های استخوانی شویم نکته ی حائز اهمیت این است که این مدل از دیوارپوش مناسب برای راه پله ها است، همانطور که شما میدانید راه پله محل گذر اسباب کشی منازل و یا شرکت ها است، بنابراین خارج از بحث نمایی که به ساختمان میدهد، چنانچه که وسایل در اسباب کشی به راهروها برخورد کرد، حداقل اینکه دیوارها  به جهت داشتن متریال دیوارپوش های ضد ضربه آسیب نمیبینند.

مقاوم در برابر هرگونه صدمه و خش 
مقاوم در برابر حرارت و رفتار ریزشی در برابر آتش دارد 
عایق صوتی و حرارتی مناسب برای دیوارها 
قابلیت شستشو و رنگ ثابت این مدل از دیوارپوش ها 
نصب آسان و راحت
دارای گواهینامه استاندارد وزارت بهداشت و سازمان آتش نشانی 
آنتی باکتریال و هیچ گونه ویروسی روی پانل های نمی نشیند 
ضد حشره و موریانه و موجودات موذی 
به جهت اینکه نمای منزل را از حالت یک دست خارج کنید و همینطور منزل شما به شکلی است که احتمال این را میدهید وسایل به دیوار ضربه بزند و باعث صدمه دیدن دیوار شود حتما پیشنهاد ما از انواع دیوارپوش ها حتما سبک دیوارپوش های تو پر شرکت ما  است که همیشه در کنار شما خواهد بود و طول عمر بالایی خواهد داشت و هر زمان تصمیم به تعویش نیز بگیرید تیم نصب شرکت ما  در خدمت شما خواهند بود .

محل نصب دیوارپوش های استخوانی یا ضد ضربه 
منازل در داخل و یا راه پله ها 
در سالن های آمفی تائتر 
در کلیه بیمارستان ها در تمامی اتاق ها 
فروشگاه ها سطح شهر 
مهد کودک ها و مدارس و دانشگاه ها 
در بالا بخشی از عناوین دیوارپوش های ضد ضربه عنوان شد، هر زمان که شما مشتریان محترم  برای تهیه دیوارپوش های ضد ضربه حتصمیم گرفته اید حتما میتوانید از مشاوره رایگان تلفنی شرکت ما  که مستقیم با معمارهای کشور که کارشناسان فروش هستند تا در کمترین زمان و بهترین قیمت دیوارپوش ها را خدمت شما معرفی کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 1,287
  • بازدید کلی : 7,282