loading...
سقف کاذب ، دیوارپوش ، پارکت ، کابینت ، ایران دکور
کابینت بازدید : 15 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)


اگر از علاقمندان نگهداری از سگ ها باشید به طور حتم چیزی از سر سبزی چمن حیاط تان باقی نمانده است! سگ ها بازیگوش و دوست داشتنی هستند ولی علاقه زیادی هم به کندن زمین و زیر و رو کردن چمن باغچه دارند. اصلا به جثه کوچک یا بزرگ سگ ها نگاه نکنید. این ذات حیوانات و سگها است که در زمین چنگ می زنند و حفره ایجاد می کنند. به نظر می رسد انتخاب سختی داشتیه باشید در دوراهی تصمیم گیری بین نگهداری از حیوان خانگی و یا داشتن محوطه ای سر سبز مانده اید؟ با خرید چمن مصنوعی یکبار برای همیشه مشکل حل خواهد شد. انواع چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی بوده و می تواند جایگزین خوبی برای چمن طبیعی باشد. اصولا داشتن فضایی سبز برای بازی با سگ های بازیگوش عالی است و روحیه را هم بهتر کند.

چمن مصنوعی مناسب  نگهداری از حیوانات خانگی
معمولا برای بازی سگ ها و گربه ها فضایی چمن کاری شده در نظر گرفته می شوند. سگ ها در این زمین بازی، می دوند و حسابی جست و خیز می کنند. این روزها با توجه به کمبود آب حتی در کشورهای اروپایی و امریکایی نیز از چمن مصنوعی رولی برای محوطه بازی سگ ها استفاده می شود. این زمین ها نیاز به آبیاری ندارند و به سادگی قابل بهره برداری هستند. محوطه سازی ویلا با چمن مصنوعی بسیار کم هزینه و اقتصادی است. این زمین های همیشه سبز بدون کود دهی، چمن زنی و سم پاشی حتی در زمستان های سرد و تابستان های گرم هم به زیبایی باقی می مانند. محوطه سازی با چمن مصنوعی باغچه و برای صاحبان حیوانات خانگی مزایای زیادی دارد از جمله:

چمن مصنوعی مناسب نگهداری از حیوانات خانگی
خانه ای تمیز و پاکیزه
یکی از مهم ترین مزایای چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی اینست که دیگر نگران پاهای گلی سگ بازیگوش تان نیستید. چمن مصنوعی مثل یک فرش یا موکت روی محوطه پهن می شود. این فضا قابلیت نظافت ساده ای دارد و می توانید با یک جاروی ساده هم چمن را تمیز کنید. با نصب این محصول دیگر دائم در حال تمیز کردن و سابیدن کفپوش های خانه نیستید. حیوانات خانگی دوست دارند از خانه خارج شوند و روی چمن ها بازی کنند بدون اینکه به فکر کثیف شدن دست و پاهایشان باشند. سگ ها عاشق کندن گوال هستند. در زمین های چمن کاری شده این علاقه دردسر ایجاد می کند. سطح زمین های بازی سگ ها پر از چاله و سوراخ های بزرگ و کوچک است. سگ های خانگی با راه رفتن روی چمن حس خوبی دارند ولی نمی توانند زمین را حفر کنند

جلوگیری از بیماری حیوانات خانگی
وقتی سگ و گربه ها خارج از خانه هستند خطر بیماری این حیوانات هم بیشتر می شود. خاک و گل حاوی انواع میکروب و آلودگی ها هستند این برای حیوان خانگی یک سم است. سگ های دست آموز نمی توانند در برابر کثیفی و آلودگی ها دوانم بیاورند. حتی اگر همه واکسن های سگ را هم زده باشید باز خطر مریض شدن در اثثر بازی با گل و خاک وجود دارد. به خصوص در باران که میزان گل و لای خیلی بیشتر هم می شود و مجبورید چند روز سگ را در خانه نگه دارید.

بخوانید
خصوصیات چمن مصنوعی فوتسال
زمین های چمن مصنوعی در شرایط مختلف جوی قابل استفاده هستند. چنانچه زیرسازی چمن به خوبی انجام شده باشد، آب باران به سادگی از بستر زیر چمن به فاضلاب هدایت می شود. در این صورت خبری از جمع شدن آب اضافی روی چمن و یا ایجاد گل و رطوبت و خیسی وجود ندارد. سوراخ هایی در لایه زیرین چمن برای عبور آب باران در نظر گرفته شده که از طریق آن آب اضافی خارج می شود.

چمن مصنوعی برای سگ ها
چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی
آیا چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی امن است؟
یکی از بزرگترین نگرانی ها در زمینه ترکیبات به کار رفته در چمن مصنوعی و سمی بودن آن است. صاحبان حیوانات خانگی نگران سرب و رنگ های غیر مجاز در محصولات تولید شده هستند. اگر چمن محصونی را از فروشگاه معتبر خریداری کرده اید خیال تان بابت استاندارد بودن آن راحت باشد. محصولات چمن مصنوعی در پروسه تولید تحت نظارت دقیق هستند. بسیاری از این محصولات در زیمن های بازی کودکان، چمن مصنوعی مهد کودک و … نصب شده اند. جنس چمن مصنوعی از مواد پلیمری است که در ظاهر شبیه به پلاستیک است. رنگ سبز چمن از مواد بدون سرب و کاملا مجاز بوده و تاکنون گزارشی مبنی بر سمی بودن چمن گزارش نشده است.

چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی دوست دار محیط زیست
یک زمین چمن طبیعی با انواع سموم شیمیایی، آفت کش ها آلوده می شود. برای رشد گیاهان طبیعی می بایست به طور مرتب گیاهان کود پاشی شوند. مواد شیمیایی که در زمین های کشاورزی استفاده می شوند، یکی از عوامل مهم در آلودگی آب های جاری و زیر زمینی هستند. با نصب چمن مصنوعی می توان مقدار زیادی از آلودگی های سطح خاک را کاهش داد. حذف مواد شیمیایی موجود در آفت کش ها و …. نه تنها برای محیط زیست بلکه برای حیوانات خانگی نیز توصیه می شود. سگ ها، گربه ها و پت های خانگی نمی توانند تفاوتی بین گیاه آلوده و سالم پیدا کنند. این وظیفه انسان هاست که با ایجاد محیطی امن برای بازی و زندگی حیوانات محیط زیست را ایمن کنیم.

بخوانید
مزایا و کاربردهای دیوار سبز چمن مصنوعی Green wall
چمن مصنوعی مخصوص سگ هانحوه تمیز کردن چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی
نظافت محل نگهداری از سگ ها و زمین بازی حیوانات خانگی یکی از مواردی است که در سلامت حیوان تاثیر دارد. برای تمیز کردن چمن مصنوعی دردسرهای کمتری از دیگر کفپوش های رایج دارید. آب روی سطح چمن جمع نمی شود و ادار حیوان از طریق سوراخ های لایه زیره به مجرای فاضلاب هدایت خواهد شد. در صورت باقی ماندن فضولات حیوانات خانگی روی چمن، امکان بو گرفتن آن وجود دارد. قبلا مطلب در مورد نحوه از بین بردن بوی بد چمن مصنوعی نوشته شده که حاوی راهکارهای مناسبی برای حذف بوی نامطبوع است. ساده ترین راه اینست که ابتدا فضولات را پاک کنید و محل را با آب شستشو دهید.

چمن مصنوعی قابل شستشو با آب است و به راحتی تمیز می شود

حیوان خانگی مورد علاقه تان چیست؟ اگر  از طرفداران پت های بازیگوش هستید در کامنت ها برایمان بنویسید از چه حیوانی نگهداری می کنید؟ به نظرتان می شود سگ و گربه را در یک خانه نگه داشت؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 1,212
  • بازدید کلی : 7,207