loading...
سقف کاذب ، دیوارپوش ، پارکت ، کابینت ، ایران دکور
کابینت بازدید : 17 دوشنبه 26 خرداد 1399 نظرات (0)

آسمان مجازی چیست

در بخش های مختلف و مقالات مختلف شرکت آذران دکور در مورد سقف های کاذب صحبت شد و شما خوبان به عنوان مشتری ها و نیز سروران شرکت نکات مهمی را در باب سقف کذب مقالاتی به نگارش درآمد، قصد داریم در این مقاله جامع از صفر تا صد تایل های آسمان مجازی را صحبت کنیم و همه چیز را در مورد این تایل بسیار زیبا صحبت کنیم، حتما آسمان مجازی از آن دسته از تایل هایی است که کاربری دارد که در تمامی محیط ها قابلیت استفاده را دارد، به مراتب نیز ما به عنوان شرکت دکوراسیون داخلی نیز از این تایل استفاده خواهیم کرد برای آذیین بندی پروژه اما اینکه آسمان مجازی چیست و چه ویژگی هایی دارد در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. 

در بخش آسمان مجازی به جهت تنوع رنگ و تنوع محصول نیاز است که مشتری های محترم این موضوع را بدانند که در کجای و کدام قسمت محیط پروژه خود هم در منزل و یا محیط های اداری و تجاری قرار است که این تایل های را نصب کنند، در واقع تایل های آسمان مجازی در واقع فکر و خستگی روزانه ما را از بین خواهند برد، این پریشانی و تشویش روزانه نیاز به استراحت دارد، چه بهتر در منزل یا محیط کاری باشید که بالای سر شما، هر روز آسمانی از ابرهای بهاری، گل های طبیعی و یا مناظر زیبای تمامی نقاط جهان باشد، تیم فروش و طراحی ما، با تایل های 60 در 60 خود این خاطره زیبا را برای شما تداعی خواهد کرد. کافی است شما تصمیم گیری کنید که به این نوع سبک تایل نیاز دارید تا ما به عنوان خدمتگزارهای شما، انجام وظیفه کنیم. 

خرید آسمان مجازی

این تایل 60 در 60 دیگر جای خود را در بین مشتری ها باز کرده است، خرید آسمان مجازی در واقع هم به صورت خرید از سایت شرکت امکان پذیر است و هم اینکه با ارسال عکس از طریق فضای مجازی و مشاهده پروژه شما و نیز فاکتور کردن برای شما عزیزان و مشتریهای خوب شرکت، این مهم را یاداور میشوم که تایل های آسمان مجازی به توجه به اینکه کدام قسمت پروژه است باید نصب شود، مثلا در اتاق خواب بیشتر از مدل و المان های خاص هر کشوری استفاده می شود، در اشپزخانه بیشتر از مناظر گل به تعداد زیاد، در سرویس های بهداشتی از رنگ ها و فصل های مختلف نصب خواهد شد، در مکان های عمومی و خصوصی نیز بیشتر مناظر طبیعی همچون کوه ها و یا رنگین کمال و نیز المان های دیگر استفاده میشود، اما این نوید را خدمت شما عزیزان عرض میکنیم که شما در خرید آسمان مجازی به هیچ عنوان محدود نیستید، هر عکس و منظره ای را نیاز داشته باشید ما برای شما چاپ خواهیم کرد. 

شرکت آذران دکور این افتخار را دارد که در سه درجه بندی از کیفیت را در اختیار شما در بابت خرید آسمان مجازی در خدمت تمامی مشتریان محترم عرصه کند، درجه ی یک و درجه دو و درجه سه که با توجه به کیفیت هر کدام از درجه بندی ها میتوانیم خدمتگزاری کنیم. سقف های کاذب آسمان مجازی از پلکسی تشکیل شده است و بعد از اینکه در ابعاد استاندارد 60 در 60 تولید شد بر روی این پلکسی ها با توجه به کیفیت های درخواستی مشتریان ما لایه روکش زده می شود و سپس لایه یو وی زده می شود و ضخامت 2 میلیمتر است. البته شرکت آذران دکور بر خلاف رقبای خود میتواند در ابعاد 2 – 3 و 4 میلیمتر و نیز ابعاد خارج از 60 در 60 نیز با توجه به ابعاد ارسالی های مشتری ها ارائه دهد. به طور مثا ابعاد 1 متر و 20 در 1 متر و 80 سانت.

آسمان مجازی از دیرباز مورد توجه تمامی کارابران منازل و یا محیط های کاری قرار می گرفته است، شرکت آذران دکور نیز در همین راستا اقدام به تولید بیش از 50 نوع مدل مختلف در رنگ بندی ها و نیز کیفیت های مختلف نموده است تا بیشترین انتخاب را مشتری های خوب شرکت داشته باشند، از طرف دیگر ما به دنبال ارائه بهترین محصول برای شما عزیزان هستیم. ویژگی آسمان مجازی را میتوانیم به انواع مختلف تقسیم بندی کنیم. اما میتوانیم به عناوین ذیل خلاصه بندی کنیم: 

دارای منظره های زیبا جهت ارامش روحی و نیز 

با نور پردازی زیرسازی حتما تایل های زیبایی را خواهید دید 

قابلیت چاپ مستقیم عکس های مد نظر شما مشتریان محترم 

قابلیت حمل و نقل و نصب آسان توسط خود مشتریان و یا نصاب های شرکت آذران دکور 

دارای خاصیت آنتی باکتریال و عدم جذب میکروب 

مقاومت در برابر حرارت های درجه بالا و نیز ضد گرده و خاک و نیز رطوبت 

دارای سازه های طلایی و فلزی برای زیباتر شدن فضای سقف و ده ها ویژگی آسمان مجازی دیگری

ما در تیم فروش همواره به دنبال دغدغه های شما عزیزان به عنوان ارائه دهنده های سقف کاذب هستیم، آسمان مجازی هم به جهت داشتن زیبایی خاصی که دارد قطعا نه تنها حکم زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد بلکه با توجه به دغدغه های طول روز تمامی ادم ها بنابراین با نگاه کردن به مناظر طبیعی حتما کمی ارامش روحی به دست خواهند آورد که اگر این گونه شود شرکت آذران دکور رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 1,228
  • بازدید کلی : 7,223