loading...
سقف کاذب ، دیوارپوش ، پارکت ، کابینت ، ایران دکور
کابینت بازدید : 15 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

کاغذ دیواری اتاق کودک

همه ما در واقع به نوعی دل بستگی به هر چیزی داریم اما چه بهتر است این که این دل بستگی و دل خوشی مربوط به فرزندمان باشد که هم به نوعی تمام وجود یک خانواده را این فرزندان کوچک تشکیل میدهد و از طرف دیگر تمام تلاش ما به عنوان بزرگتر و اولیا این فرزندان بر این است که برای این گل ها یک فضای ارامی را در اتاق شان فراهم سازی کنیم، بنابراین  خارج از اینکه تمام سعی خود را در صنعت دکوراسیون داخلی میکند تا بهترین متریال را بی واسطه از کارخانه تقدیم شما کنند و بعضا بعضی از متریال را خود وارد میکند، بنابراین با توجه به سابقه درخشان این شرکت و مدیریت و پرسنل خدوم آن که همواره دغدغه مشتری را دغدغه خود دانسته اند و با تکیه بر دانش داخلی همواره بر این مهم تاکید دارند که به زیباشناسی کار اهمیت بدهند. 

کاغذ دیواری اتاق کودک و همچین طرح و رنگ کاغذ اتاق این عزیزان  با طرح و رنگ کاغذ دیواری هایی که در دیگر نقاط منزل به کار می بریم، بسیار متفاوت است و همیچن باید به نحوی باشد که هم زیبا باشد و هم رنگ های زیبا در آن به کار برده شده باشد که کودکان را در ماندن در اتاق و بازی کردن در آن نگه دارند و همچین استفاده کردن از رنگ های فانتزی، طرح های عروسکی، طرح های کارتن های انیمشین های سال های 2020 و نیز کارتونی و همچنین مناظر بسیار زیبا طبیعی و تنوع بسیار گسترده این صنعت از جمله بارزترین تمایزهای این دسته از کاغذ دیواری با دیگر دسته های موجود است.

رنگ بندی کاغذ دیواری کودک اصولا به گونه ای انجام می گیرد که بدون شلوغ نمود طرح، حداقل از چند رنگ محتلف استفاده گردد چرا که یک نواختی بیش از حد رنگ به کار رفته در کاغذ دیواری کودک می تواند باعث دل زدگی شما و کودکتان گردد. ما در بخش های مختلف و با توجه به سن فرزندان گل شما انواعی از کاغذ دیواری را داریم که تقدیم کنیم

علم روان شناسی یکی از مهمترین علومی است که با دیدگاهی علمی و بر طبق قواعد اصولی خود در خصوص اتاق خواب کودکان اظهار نظر می نماید. مهمترین رنگ هایی که شما می توانید در اتاق خواب کودکتان به کار ببرید، رنگ زرد و قرمز هستند. به عقیده روانشناسان، انتخاب کاغذ دیواری کودک با چنین رنگ هایی بهترین ایده ممکن است.

عوامل بسیار زیادی بر انتخاب کاغذ دیواری تاثیر گذار است و اینکه شما مشتری های محترم چه نوع کاغذی را انتخاب کنید در بازه زمانی هم بسیار مهم و تاثیرگذار است، به جهت اینکه یک قسمت از دیوار زیبا به نظر بیایید بهتر است که یک سمت را گل یا نقش هایی که برای کودک مناسب است نصب کنید و مابقی قسمت را کاغذ ستر یا ساده بزنید بجهت اینکه اون قسمت از دیوار نقطه کانونی به نظر خواهد امد و کار را زیباتر میکند. 

چنانچه که ما مطمئن باشیم که مشتری ما نیاز به کاغذ دیواری دارد حتما در این زمینه ورود خواهیم کرد، قطعا با توجه به نوع سلیقه خودشان ما هم طراحی جدیدی را برای این عزیزان انجام خواهیم داد.  تعداد 5 نوع البوم در حدود 70 نوع رنگ کاغذ دیواری مختلف داریم. در این مدل هم البوم های ساخت داخل و نیز البوم های ساخت خارج از کشور موجود است که با توجه به سلیقه ی هر کدام از مشتری ها تقدیم حضور خواهیم کرد. 

کاغذ دیواری ها هم از نظر رنگ هم متنوع هستند و هم از نظر عرض و طول هم باهم متفاوت است، در البوم های چینی و ایرانی ابعاد عرض 50 تا 70 سانت و طول 10 متر است حدودی ولی در البوم های کره جنوبی این عرض به یک متر و یک متر و نیم افزایش پیدا خواهد کرد و طول آن نیز از 10 متر تا 16 متر نیز کاملا متغییر است. بنابراین با توجه به سلیقه ی مشتری تا انتخاب کند، هر کدام از البوم هایی که دست گذاشته می شود؛ هم در مورد رنگ صحبت خواهد شد و هم در مورد اینکه چند متر مربع از فضای منزل را پوشش خواهد داد. 

از نظر علم روان شناسی اگر بخواهیم صحبت کنیم در مورد کاغذ دیواری اتاق کودک میتوانیم به این مهم اشاره کنیم که روانشناسان علت این امر را ایجاد تناسب میان عواطف و هیجانات کودک می دانند و عقیده دارند رنگ قرمز می تواند هیجانات وی را برانگیزد و در مقابل رنگ زرد به شدت آرامش دهنده بوده و از خشونت گرایی کودک جلوگیری می نماید. با این حال هر دو رنگ مذکور باید یکجا و به صورت توامان به کار روند تا بهترین نتیجه ممکن را به دنبال داشته باشد.

چند نکته مهمی وجود دارد تا شما را به یک خرید کاغذ دیواری اتاق کودک خود سوق دهد، اینکه معمارهای شرکت ما چند سالی درس خواندن و کلاس های زیبا شناسی و رنگ شناسی و در زمان های کلاس های ست کردن اجسام داخل منزل با یکدیگر را گذراندن، برای شما بسیار مفید خواهد بود که علاوه بر اینکه شما را در ست کردن لوازم منزل کمک میکنند، شما را نیز به انتخاب بهترین کاغذ دیواری هم راهنمایی میکنند تا مثلا برای اتاق پذیرایی یا برای اتاق بچه کاغذی را انتخاب کنید. 

قبل از اینکه نکات را عرض کنم،‌ خاطرتان باشد که نحوه انتخاب کردن کاغذ دیواری به این شکل زیباتر خواهد شد، اگر یک اتاق را در نظر بگیریم که 4 ضلع شما باید 3 ضلع را از کاغذ ستر یا ساده انتخاب کنید به زدن و یک ضلع را از گل های آن مدل انتخاب کنید، هر مدلی برای خود هم گل خاص خود با رنگ خود را دارد و هم کاغذ ستر دارد، به این نکته توجه کنید که از کاغذ هایی استفاده کنید که ستر آن هم موجود باشد، حتما در زمان خرید به فروشنده  بفرمایید که ستر آن را هم میخواهیم نکات را توجه نمایید.

خرید کاغذ دیواری اتاق کودک از حساست های ویژه ای برخوردار است.  ما در بر این هستیم تا متریال عالی را تقدیم حضور شما کنیم و همچنین از آنجا که کودک در سال های اولیه زندگی خود با اصول مراقبت از اشیا و وسایل اطراف خود آشنا نیست، بنابراین بهتر است به جنس و نوع کاغذ دیواری کودکانه ای که قصد خرید آن را دارید دقت کنید. بهترین انتخاب ممکن، خرید کاغذ دیواری کودک با قابلیت شست و شو است. و نیز توجه به این نکته داشته باشید که با توجه به جسم آسیب پذیر کودک بهتر است انواع ضد حساسیت و ضد آلرژی آن ها را انتخاب نمایید و از مشکلات پوستی و تنفسی احتمالی برای کودک جلوگیری کنید.

لازم به ذکر است که اصولا تولید کنندگان کاغذ دیواری کودک خود موظف به رعایت نکات فوق هستند با این حال بهتر است شما نیز در این خصوص پرس و جو نموده و از کیفیت خرید خود مطمئن گردید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1,265
  • بازدید کلی : 7,260